I. Формула спеціальності:            

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту методів навчання української мови в дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.           

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

-     за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна, освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

-     за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

-     за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

-     за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання української мови;

-     за характером досліджень: прикладні;

-     за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:            Наукове обґрунтування змісту та структури курсу сучасної української  мови в  навчальних закладах різних освітніх рівнів і типів.

1.            Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення української мови.

2.            Реалізація системи навчання української мови в підручниках і навчальних посібниках.

3.            Методика навчання грамоти.

4.            Методика вивчення різних  рівнів і аспектів української мови.

5.            Методика розвитку умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6.             Методика навчання української мови у школах із російською й іншими мовами навчання національних меншин.

7.            Зміст методики навчання української мови у вищих педагогічних навчальних закладах.

8.            Лінгводидактичні погляди видатних українських мовознавців, методистів, психологів.

9.             Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10.       Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання української мови в початкових, середніх і вищих закладах освіти. 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 І. Формула спеціальності:

 

            Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, засоби, організаційні форми і засоби професійної освіти.

 

            Напрями досліджень в даній науковій спеціальності визначаються наступними класифікованими ознаками в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.

 

Класифікаційні ознаки спеціальності:

 

  • за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
  • за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів всіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
  • за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
  • за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): всі види галузевої освіти;
  • за характером досліджень: фундаментальні, прикладні порівняльні;
  • за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.

 

 

 

ІІ. Напрями досліджень:

 

  1. Історія розвитку професійної освіти та окремих галузей.
  2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
  3. Порівняльна професійна педагогіка.
  4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
  5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
  6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  7. Теорія та методика професійного навчання дорослого і незайнятого населення.
  8. Стандартизація у професійній освіті.
  9. Інноваційні процеси у професійній освіті.
  10. Післядипломна освіта фахівців.
  11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
  12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
  13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
  14. Теорія та методика організації навчально-виробничої та навчальної практики у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
  16. Педагогічні технології у неперервній освіті.
  17. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

 

педагогічні науки.

 

  1. I. Формула спеціальності:

            Галузь педагогічної науки, яка вивчає зміст, форми й методи виховання та навчання в дошкільному віці; визначає умови оптимізації навчально-виховної роботи  в різних соціальних інститутах; досліджує особливості формування життєвої компетентності дітей різних віково-статевих груп; обґрунтовує вимоги до розвитку в дошкільному віці базових особистісних цінностей; досліджує умови забезпечення різнобічного розвитку дитини; актуалізує необхідність взаємозв’язку суспільного та сімейного виховання дошкільника; з’ясовує тенденції розвитку дошкільної освіти, теоретико-методологічне та прикладне забезпечення її функціонування в Україні.

 

 

 

  1. Напрями досліджень:
  2. Дослідження фундаментальних  проблем  філософії дошкільної освіти.
  3. Обґрунтування та розроблення сучасної теорії розвитку, виховання та навчання дошкільника, становлення його активності.
  4. Розроблення прогностичних моделей розвитку дошкільноїосвіти, критеріїв визначення їх ефективності.
  5. Вивчення теоретичних і прикладних аспектів змісту дошкільної освіти, умов її гуманізації та гуманізації, інтеграції та диференціації.
  6. Концептуальне та програмно-методичне обґрунтування рівня особистісного розвитку дошкільника.
  7. Дослідження наступності в роботі сім’ї дошкільного закладу і школи. вивчення специфіки розвитку, навчання й виховання дошкільників у різних типах освітніх закладів.
  8. Створення особистісно орієнтованої системи виховання дошкільників, формування в них ціннісного ставлення до природного та предметного довкілля, оточуючих людей, самих себе.
  9. Вивчення взаємозв’язку розумового, фізичного та морального виховання дошкільника.
  10. Особливості розвитку самостійності в ранньому онтогенезі.
  11. Дослідження умов гуманізації та демократизації взаємодії дошкільного закладу і сім’ї, особливостей виховання дошкільників у сім’ях різних типів.
  12. Формування в дошкільному дитинстві системи морально-духовних цінностей.
  13. Формування в дошкільників культури взаємин, здатності до діалогу з дорослими й однолітками.
  14. Дослідження потенційних можливостей групи дитячого садка як колективу.
  15. Вивчення педагогічних умов зародження в дошкільників соціальної відповідальності та становлення основ соціальної позиції.
  16. Опрацювання моделей розвитку елементарних форм правової свідомості і самосвідомості дошкільників.
  17. Дослідження проблем національного, патріотичного, інтернаціонального виховання дошкільника в сім’ї та суспільному закладі.
  18. Вивчення процесу взаємодії дошкільника з предметним довкіллям, становлення уміння орієнтуватися у предметах побуту й ужитку.
  19. Дослідження педагогічних умов формування в дошкільників споживацької й утворювальної активності, визначення ролі в її формуванні вікових та індивідуальних особливостей.
  20. Вивчення можливостей оптимізації творчого ставлення дошкільника до праці.
  21. Дослідження проблем формування у дошкільників потреби в здоровому способі життя.
  22. Вивчення динаміки розвитку впродовж дошкільного дитинства рухової активності, фізичної витривалості, здатності до саморегуляції, уміння відчувати межі безпечної поведінки.
  23. Особливості статевого виховання дошкільника.
  24. Аналіз тенденцій художньо-естетичного розвитку в дошкільному дитинстві, функцій і змісту художньої освіти й виховання на ранніх етапах онтогенезу; основ художнього смаку, ціннісного ставлення до природи та творів мистецтва, естетичних поглядів на життя.
  25. Дослідження культурологічних аспектів сучасної системи дошкільної освіти, визначення педагогічних умов, змісту, форм і методів культурологічного розвитку в загальноосвітніх іспеціалізованих дошкільних закладах.
  26. Формування основ екологічної культури і навичок природоохоронної діяльності в дошкільному віці.
  27. Дослідження умов становлення в дошкільному віці пізнавальної активності.
  28. Аналіз тенденцій мовленнєвого розвитку дошкільника.
  29. Вироблення нової стратегії визначення показників зрілості дитини, ефективності педагогічної діяльності вихователя дошкільного закладу.
  30. Аналіз умов становлення основ громадянського виховання дошкільника; встановлення зв’язку його соціальної компетентності з його моральним розвитком.

 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 

Профіль ради:

13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»

13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)»

13.00.08 «Дошкільна педагогіка»

Персональний склад спеціалізованої вченої ради з присудження наукового ступеня доктора (кандидата) наук Д 41.053.01

Голова ради:

Богуш Алла Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02.

Заступник голови:

Богданова Інна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04.

Учений секретар:

Княжева Ірина Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08.

Члени ради:

Березовська Людмила Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Кічук Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Ковтун Олена Віталівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Національний авіаційний університет, спеціальність 13.00.02;

Ковшар Олена Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Криворізький державний педагогічний університет, спеціальність 13.00.08;

Койчева Тетяна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Копусь Ольга Антонівна, доктор педагогічних наук, професор, перший проректор, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Корольова Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Лесіна Тетяна Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Линенко Алла Францівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Листопад Олексій Анатолійович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Луцан Надія Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність 13.00.02;

Пальшкова Ірина Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Попова Олександра Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Рогальска-Яблонська Інна Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, спеціальність 13.00.08;

Руденко Юлія Анатоліївна, доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08

Черненко Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04

Контакти ради:

Телефон: (048)731-22-91

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

© 2024 Університет Ушинського
mahjong banyak fitur terselubungjebret petir gledek x1000 olympusmahjong cetak scatter terbanyakmomen gacor mahjonghubungan pgsoft scatter hitamstrategi big win starlight princessbobol kemenangan fantastis mahjongbonus scatter terbaik mahjong waysfestival menuju kekayaan mahjong waysmendaftar akun gim gacorsweet bonanza hasilkan duitteknik sakti mahjong ways 1ketiduran pas lagi freespin mahjonglink vip mahjong jadi portal cuan utama cara kesambar petir zeus gates of olympus 1000taktik gacor rahasia mahjong wayskemenangan logis mahjong winslink game mahjong cuanpola keras mahjong ways 2jackpot mahjong ways 2rahasia ampuh mahjong waysrantai jackpot mahjong ways 3peristiwa jackpot mahjong terjadirtp mahjong tinggi di asia tenggarartp online gachor penuhjalur kemenangan gates of gatot kacabocoran pg soft rtp unggulkunci big win mahjong wins 2kegacoran pola jitu mahjong ways 2mahjong ways 2 mengoptimalkan profittantangan mahjong terkinimahjong ways 2 berikan kemenangangame pg softmahjongtrik starlight christmassitus cheat game anti rungkadtips dan trik situs abc1131teknik scatter gatot kacametode jackpot scatter nagalangkah terbaik bermain gamejakarta news mimpi jadi kenyataanpola gacor jackpot pausaplikasi game88rtp game maxwingame olympus 1000akun game maxwintrik menang starlight christmasgame kakek zeusscatter hitam mahjong ways 2trik sensational sweet bonanzatips gampang menang game onlinegame online yang sering berikan kemenanganspaceman pragmatic playjackpot paus olympuskeuntungan situs gacor terbaikbocoran rtp terbarusitus gacor dengan bonus menarikstrategi jackpot server kambojartp cerdas game onlinetaruhan bola sbobetgame online mudah maxwinstrategi rtp solidstrategi cuan setiap hariremaja bandung mendapat kejutanpenemuan trik terbaru pragmaticmahasiswa medan dapat maxwinpola sensational game pragmaticciri ciri game yang memberikan kemenangan terbaikgame server luar negerirtp game pragmaticsitus game server koreagame777 gampang menangbocoran rtp mudah jackpotgame maxwin x500game deposit 10 ribupola gacor gates of olympusperkalian bandito maxwinsitus terbaik jackpot maxwinfitur bomb sweet bonanzatrik menang sabung ayammaxwin game dragon hutchtrik jackpot maxwin midas fortuneakun spesial gacor vipbocoran gacor cuan terbarumaxwin modal recehbanjir wild perkalian pg softroad tour abc1131pegawai komdigikisah pasutri beruntunggame terbaru abc1131game pgsoftbocoran wild west goldgame tidak gacorkode cit lucky nekotrik jackpot spacemangame gacortrik jp modal receh terbaik 2024game pg softgame mahjong winslink game joker gacorsitus game gacor terbaik 2024cheat game starlight princesstrik jackpot starlight princesscheat gatot kacafull wild mahjong wayskunci menang game onlineolympus pragmatic maxwinkemenangan mahjong winsperkalian mahjong wayslink game hoki terbarutrend rtp terakuratakun maxwin gates of gatot kacabocoran game gacor pg softakun gacor pg softvip jackpot royal house spadegaminggates of olympussitus game server thailand terbarucheat game gacorsitus game online jackpot sensationalgame server koreagame starlight princess 1000trik rahasia menang freespinmahjong ways 2kisah inspiratif seorang pemudagame pragmatic terbarurahasia kemenangan besardaftar game gacor jokerpola gacor romacheat game server luar negeriscatter mahjong naga hitambocoran game mudah jackpot hari inipola terbaik slot88akun gacor bonanza xmaspola wild west gold jackpotrahasia jackpot mahjong ways 2pola gacor sensationalpermata biru olympusjackpot luar olympusmahjong wins gacorsitus gacor anti rungkadpola gacor mahjong winsstrategi profit mahjong waysseorang pria tersambar petirrahasia baru mahjong wins 3inovasi terbaru bermain mahjong winscara ampuh wild tersambung terusgame server singapura jackpot terbesarsitus game luar negeri tergacor 2024game online dengan cuan terbesarrahasia main mahjong ways 2akun gacor sweet bonanza xmaspola sensasional game gacor 2024pola gacor wild west goldpola gacor terbaik game88situs game anti rungkad terbarucara mendapatkan scatter hitam mahjong wins 3petualangan seru slot sweet bonanza xmas 1000pola dan strategi menang di mahjong waysserangan scatter hitam maksimalkan kemenanganstrategi untuk menang di mahjong wayskerajaan starlight princessmahjong pg softgame tresures of aztecsugar rush banjir perkaliansitus gacor luar negerisitus gacor server singapuragame online cuan terbesarbocoran jackpot hari initrik jackpot besar olympusrumus mahjong naga hitamasiaklubmacauklubhksbetheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76inlis.lombokbaratkab.go.idjcvdcme.comtrik terbaik mencapai x500 olympuspola jackpot mahjong ways 2game sugar rushgame luar negeribanper.kemenparekraf.go.iddianasari.padangpanjang.go.id