I. Формула спеціальності:            

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту методів навчання української мови в дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.           

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

-     за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна, освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

-     за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

-     за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

-     за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання української мови;

-     за характером досліджень: прикладні;

-     за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:            Наукове обґрунтування змісту та структури курсу сучасної української  мови в  навчальних закладах різних освітніх рівнів і типів.

1.            Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення української мови.

2.            Реалізація системи навчання української мови в підручниках і навчальних посібниках.

3.            Методика навчання грамоти.

4.            Методика вивчення різних  рівнів і аспектів української мови.

5.            Методика розвитку умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6.             Методика навчання української мови у школах із російською й іншими мовами навчання національних меншин.

7.            Зміст методики навчання української мови у вищих педагогічних навчальних закладах.

8.            Лінгводидактичні погляди видатних українських мовознавців, методистів, психологів.

9.             Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10.       Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання української мови в початкових, середніх і вищих закладах освіти. 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 І. Формула спеціальності:

 

            Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, засоби, організаційні форми і засоби професійної освіти.

 

            Напрями досліджень в даній науковій спеціальності визначаються наступними класифікованими ознаками в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.

 

Класифікаційні ознаки спеціальності:

 

  • за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
  • за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів всіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
  • за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
  • за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): всі види галузевої освіти;
  • за характером досліджень: фундаментальні, прикладні порівняльні;
  • за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.

 

 

 

ІІ. Напрями досліджень:

 

  1. Історія розвитку професійної освіти та окремих галузей.
  2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
  3. Порівняльна професійна педагогіка.
  4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
  5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
  6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  7. Теорія та методика професійного навчання дорослого і незайнятого населення.
  8. Стандартизація у професійній освіті.
  9. Інноваційні процеси у професійній освіті.
  10. Післядипломна освіта фахівців.
  11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
  12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
  13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
  14. Теорія та методика організації навчально-виробничої та навчальної практики у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
  16. Педагогічні технології у неперервній освіті.
  17. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

 

педагогічні науки.

 

  1. I. Формула спеціальності:

            Галузь педагогічної науки, яка вивчає зміст, форми й методи виховання та навчання в дошкільному віці; визначає умови оптимізації навчально-виховної роботи  в різних соціальних інститутах; досліджує особливості формування життєвої компетентності дітей різних віково-статевих груп; обґрунтовує вимоги до розвитку в дошкільному віці базових особистісних цінностей; досліджує умови забезпечення різнобічного розвитку дитини; актуалізує необхідність взаємозв’язку суспільного та сімейного виховання дошкільника; з’ясовує тенденції розвитку дошкільної освіти, теоретико-методологічне та прикладне забезпечення її функціонування в Україні.

 

 

 

  1. Напрями досліджень:
  2. Дослідження фундаментальних  проблем  філософії дошкільної освіти.
  3. Обґрунтування та розроблення сучасної теорії розвитку, виховання та навчання дошкільника, становлення його активності.
  4. Розроблення прогностичних моделей розвитку дошкільноїосвіти, критеріїв визначення їх ефективності.
  5. Вивчення теоретичних і прикладних аспектів змісту дошкільної освіти, умов її гуманізації та гуманізації, інтеграції та диференціації.
  6. Концептуальне та програмно-методичне обґрунтування рівня особистісного розвитку дошкільника.
  7. Дослідження наступності в роботі сім’ї дошкільного закладу і школи. вивчення специфіки розвитку, навчання й виховання дошкільників у різних типах освітніх закладів.
  8. Створення особистісно орієнтованої системи виховання дошкільників, формування в них ціннісного ставлення до природного та предметного довкілля, оточуючих людей, самих себе.
  9. Вивчення взаємозв’язку розумового, фізичного та морального виховання дошкільника.
  10. Особливості розвитку самостійності в ранньому онтогенезі.
  11. Дослідження умов гуманізації та демократизації взаємодії дошкільного закладу і сім’ї, особливостей виховання дошкільників у сім’ях різних типів.
  12. Формування в дошкільному дитинстві системи морально-духовних цінностей.
  13. Формування в дошкільників культури взаємин, здатності до діалогу з дорослими й однолітками.
  14. Дослідження потенційних можливостей групи дитячого садка як колективу.
  15. Вивчення педагогічних умов зародження в дошкільників соціальної відповідальності та становлення основ соціальної позиції.
  16. Опрацювання моделей розвитку елементарних форм правової свідомості і самосвідомості дошкільників.
  17. Дослідження проблем національного, патріотичного, інтернаціонального виховання дошкільника в сім’ї та суспільному закладі.
  18. Вивчення процесу взаємодії дошкільника з предметним довкіллям, становлення уміння орієнтуватися у предметах побуту й ужитку.
  19. Дослідження педагогічних умов формування в дошкільників споживацької й утворювальної активності, визначення ролі в її формуванні вікових та індивідуальних особливостей.
  20. Вивчення можливостей оптимізації творчого ставлення дошкільника до праці.
  21. Дослідження проблем формування у дошкільників потреби в здоровому способі життя.
  22. Вивчення динаміки розвитку впродовж дошкільного дитинства рухової активності, фізичної витривалості, здатності до саморегуляції, уміння відчувати межі безпечної поведінки.
  23. Особливості статевого виховання дошкільника.
  24. Аналіз тенденцій художньо-естетичного розвитку в дошкільному дитинстві, функцій і змісту художньої освіти й виховання на ранніх етапах онтогенезу; основ художнього смаку, ціннісного ставлення до природи та творів мистецтва, естетичних поглядів на життя.
  25. Дослідження культурологічних аспектів сучасної системи дошкільної освіти, визначення педагогічних умов, змісту, форм і методів культурологічного розвитку в загальноосвітніх іспеціалізованих дошкільних закладах.
  26. Формування основ екологічної культури і навичок природоохоронної діяльності в дошкільному віці.
  27. Дослідження умов становлення в дошкільному віці пізнавальної активності.
  28. Аналіз тенденцій мовленнєвого розвитку дошкільника.
  29. Вироблення нової стратегії визначення показників зрілості дитини, ефективності педагогічної діяльності вихователя дошкільного закладу.
  30. Аналіз умов становлення основ громадянського виховання дошкільника; встановлення зв’язку його соціальної компетентності з його моральним розвитком.

 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 

Профіль ради:

13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»

13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)»

13.00.08 «Дошкільна педагогіка»

Персональний склад спеціалізованої вченої ради з присудження наукового ступеня доктора (кандидата) наук Д 41.053.01

Голова ради:

Богуш Алла Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02.

Заступник голови:

Богданова Інна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04.

Учений секретар:

Княжева Ірина Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08.

Члени ради:

Березовська Людмила Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Кічук Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Ковтун Олена Віталівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Національний авіаційний університет, спеціальність 13.00.02;

Ковшар Олена Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Криворізький державний педагогічний університет, спеціальність 13.00.08;

Койчева Тетяна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Копусь Ольга Антонівна, доктор педагогічних наук, професор, перший проректор, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Корольова Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Лесіна Тетяна Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Линенко Алла Францівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Листопад Олексій Анатолійович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Луцан Надія Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність 13.00.02;

Пальшкова Ірина Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Попова Олександра Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Рогальска-Яблонська Інна Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, спеціальність 13.00.08;

Руденко Юлія Анатоліївна, доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08

Черненко Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04

Контакти ради:

Телефон: (048)731-22-91

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

© 2024 Університет Ушинського
rtp live tertinggirtp maxwin game gacorrahasia kemenangan dragon hutchscatter hitam mahjong waystrik menang cepat game onlinesitus gacor jackpot besartrik cuan modal minimaltrik jitu gabungan mahjong wayspola game gacor sensationalpola petir biru incessprovider cuan terbaru 2024rtp game jackpotpermainan trend pragmatic playmahjong ways jackpot free spintawaran spesial mahjong waysperkalian game sugar rushpola gacor spesialismeledak jp lucky nekodaftar akun game vipcara maxwin mudahscatter naga hitam maksimalakun vip gampang menangbandar judi bola terbaikpola paten mahjong ways 2rahasia jackpot mahjong wayskesempatan emas mahjong wins 3pola spin mahjong ways mahjong scatter pedas pasti maxwinmenepis kerugian main mahjongalasan mahjong wins 2 game terlarisjam hoki pg softrahasia trik jackpot mahjong ways 2kegacoran instan mahjong ways 2pola gacor starlight princesskejutan menarik dari mahjongtrik olympus barumahjong wins 3 jadi berkahmahjong kelakuan brutalolympus bet murah kaya taktikmaster mahjong berikutbocoran rahasia admin mahjongbocoran pola ampuh mahjong wayskesuksesan cemerlang mahjong ways 3game online pusat hiburan dan profitgim mahjong dimenangkan secara beruntungold scatter mahjong winsjemput rezeki mahjong ways 3kemenangan jumbo olympus bonanzamahjong ways1 mudah jackpotpg soft x mahjong wayspola mahjong server kambojaprofit idaman serial mahjong terkinirtp terkini starlight princess 1000https://mampirjogja.id/rekor baru gates of olympusbocoran pg soft langsung wdscatter dan perkalian mahjong wayspola gacor mahjong wins 3pecah maxwin x500 starlight princessgame online terbaik mudah jackpotgame baru mahjong wins 3 pragmaticrudal rtp pragmatic playevent scatter naga mahjong waystrik jitu pyramid bonanza7 trik bocoran jackpot di abc1131asosiasi pagcor pragmatic rilis gates of olympus x mas 1000freespin dan rtp liveinformasi data rtp liveasosiasi pagcor abc1131 menang muriinformasi rtp live abc11315 tips game cocktail nights6 strategi cerdas peroleh jackpotpola jitu robopragmapola gacor princessbocoran pola gacor zeus gate of olympuspola gacor wild banditopola gacor sweet bonanza xmaspola gacor sweet bonanzapola gacor game zeuspola gacor olympuspola gacor mahjong winsstrategi pola gacor lucky nekopanduan scatter olympus maxwinpetualangan starlight princess maxwinpola olympus maxwin kiat menang besarrtp mahjong wins 3 peluang menangscatter mahjong ways panduan lengkapmahjong ways game gacorpola bocor jackpot besar olympusmultiplier jackpot mahjong winspola gacor sweet bonanza maxwinscatter hitam mahjong wins 3strategi jitu tembus jackpot mahjong wins 3panduan mudah jackpot mahjong ways 2bocoran game gacor dengan jackpot besarmahjong ways 3 pragmatic playmahjong wins 2 perkalian 10.000mahjong ways gachor strategi menangmahjong ways jackpot panduan komplitmahjong ways panduan lengkapmahjong wins 3 strategipanduan mahjong ways 1game gacor pg soft setelah betting di turunkanmahjong wins fitur scatter hitamrtp live gacor desembergame online gacor rtp tinggistrategi menang mesin game online10 mesin game online tergacorjackpot progresif mesin game onlinecrypto gold pg softwild west gold pragmatic playbandar bola sbobet terpercaya5 jurus jitu menang game online7 cara instan menang game aztecjangan salah terdapat trik jitu sugar rushsitus paling wow di indonesiastart modal 10 jadi 80 jutaanhadir situs taruhan bola live streaming7 cara pola kak gemmakassar news yanto menang beruntunbocoran kode spin wheel abc1131jakarta news abc1131 berikan metode bermainkabar baik kemenangan di abc1131breaking news pak gandi bermain sabung ayampola gacor gates of olympus 10004 pola game gacor princesspola gacor starlight princesspola gacor game maxwinpola curang terbaru untuk menang di game onlinepola banjir scatter game mahjong wayspola agen game mahjonggame gates of olympus 1000starlight christmas x500gates of olympus 1000scatter hitam mahjong wins 3 strategi terbaikstarlight princess slot onlinesweet bonanza xmastaktik kemenangan mahjong wins 3kemenangan besar mahjong dari guru cinatrik starlight princess menang 10jutascatter zeus gates of olympusstrategi jitu taruhan bola onlinetips terbaik untuk pemula dapatkan jackpot besarpola gacor lucky nekositus gacor server thailand terbaruakun pro gates of olympusakun maxwin game onlinebocoran game pragmatic jackpot maxwinrtp live cuan besar bonus gratisaplikasi game online resmipanduan lengkap game pizzaasosiasi pagcor data rtp live abc1131klaim pagcor abc1131 situs terbaikabc1131 game online terpopuler5 cara mendapatkan pecahan wild 5000game wild west goldgame starlight christmaspanduan jitu memilih situs judi gacor terbaikpanduan jitu pola jackpot spesial mahjong wins 3game starlight princessrtp game live terbaiksitus game gacor terbaikrahasia game tergacorgame online 2024game lucky neko pgsoftcara mendapatkan bonus dan free spin mahjong wins 2fakta menarik mahjong wins 2mahjong wins 3 peluang menang besarkeasyikan bermain mahjong ways 2pragmatic play sepuhasiaklubmacauklubhksbetheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76