СУЧАСНА РЕКЛАМА – КОРОЛЕВА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Під таким гаслом відбулася серія тренінгових занять зі студентами спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» спільно з магістрантами філологічного факультету, присвячені університетським заходам зі святкування Дня науки. Реклама є неодмінним супутником нашого повсякденного життя. Крізь візуальну (біл-борди, рекламні плакати, флаєри, буклети, банери, поштову розсилку, телебачення й інтернет-ресурси) або аудіальну (радіо, мобільний зв'язок) призму рекламних текстів ми сприймаємо соціум, розуміємо його морально-етичні пріоритети, відчуваємо самобутність національної лінгвокультури й культурних стереотипів. Ці та інші проблеми були порушені у відео-презентації «Види і функції сучасної реклами. Лінгвальні особливості реклами в соціальних мережах: Інстаграм, Твітер, Фейсбук» (аспірантка кафедри української філології і МНФД Свекла Тетяна Петрівна).