Проекти освітніх програм

Бакалавр

Пропозиції стейкголдерів

Магістр

Пропозиції стейкголдерів

Доктор філософії

Пропозиції стейкголдерів

ДОП

Дошкільна освіта (Психологія)

ДО

Дошкільна освіта

ДОЛ

Дошкільна освіта (Логопедія)

012 ДО

Управління закладом дошкільної освіти (Управління підприємницькими структурами у сфері дошкільної освіти)

ПО

Початкова освіта

 

СП

Соціальна педагогіка

 

СР

Соціальна робота

УМСО

Середня освіта (Українська мова і література)

 

РМСО

Середня освіта (Мова і література (російська))

 

АМСО

Середня освіта (Мова і література (англійська))

 

ТМСО

Середня освіта (Мова і література (турецька))

 

КМСО

Середня освіта (Мова і література (китайська))

 

КОМСО

Середня освіта (Мова і література (корейська))

ФП

Філологія (Переклад з англійської, китайської українською)

ІСО

Середня освіта (Історія)

 

МСД

Менеджмент соціокультурної діяльності

 

Ф

Філософія

 

К

Культурологія

 

П-052

Політологія

 

П-053

Психологія

М

Управління закладом освіти (Менеджмент)

 

П-081

Право

 

ПУА

Публічне управління та адміністрування

 

ФКСО

Середня освіта (Фізична культура)

 

СО

Спеціальна освіта (Логопедія)

 

ФКіС

Фізична культура і спорт

 

ХСО

Середня освіта (Хореографія)

 

onedrive

ММСО

Середня освіта (Музичне мистецтво)

 

Х

Хореографія

 

ММ

Музичне мистецтво

 

МСО

Середня освіта (Математика)

 

ФСО

Середня освіта (Фізика)

 

ІСО-3

Середня освіта (Інформатика)

 

ПФН

Прикладна фізика та наноматеріали

 

ОМСО

Середня освіта (Образотворче мистецтво)

 

ТНТСО

Середня освіта (Трудове навчання та технології)

 

ПП

Практична психологія

ПОД

Професійна освіта (Дизайн)

 

ТМПО

Професійна освіта

ОМДМР

Образотворче мистецтво

 

М-222

Медицина

 

onedrive

M-111

Математика

onedrive onedrive

ПН-011

Освітні, педагогічні науки

КРП

Клінічна та реабілітаційна психологія

011

Мистецька педагогіка вищої освіти

onedrive

032

Історія та археологія

014

Середня освіта (Природничі науки)

onedrive onedrive

022

Дизайн

onedrive

023

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

onedrive onedrive

 

 


Запрошуємо роботодавців, здобувачів вищої освіти, випускників, представників професійної спільноти та академічних кіл, інших зацікавлених осіб взяти участь в обговоренні проєктів освітньо-професійних (освітньо-наукових) програм.

Основою розробки проєктів освітніх програм є відповідні Стандарти вищої освіти, Національна рамка кваліфікацій, що визначають професійні компетентності та програмні результати навчання.

Ваша участь допоможе забезпечити актуальність, та конкурентоспроможність освітніх програм.

Будемо вдячні, якщо Ви надасте свої пропозиції заповнивши анкету нижче:

За бажанням надати пропозиції чи зауваження у розширеній формі просимо надсилати їх на офіційну електронну пошту Центру забезпечення якості освіти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Таблиця з результатами незалежного опитування

Повідомити про недоброчесність
 


Василий Иеремия: Политология

Вже не один рік співпрацюю з кафедрою та студентами спеціальності 052 Політологія. Маю можливість  у ході зустрічей, спільних досліджень з’ясувати якість підготовки студентів, яка є на достатньо високому рівні. Програма складена так, що в них є всі можливості для здобуття якісної освіти, справа лише у бажанні студентів її отримати і розвиватися у своїй професії. У якості побажання пропоную посилити локальний контент у змісті дисциплін, що викладаються, для кращої орієнтації студентів в місцевих подіях, міській політиці. Готовий долучитися до обговорення та залучити інших місцевих політиків та фахівців до цього.


Четвер, 16 квітня 2020
Дмитро Бєлітченко: Рекомендація від студентської ради Університету

Як голова студентської ради Університету Ушинського щиро вітаю можливість залучитися до громадського обговорення проєктів освітніх програм, за якими навчаються студенти в нашому виші. Звернень від студентів, які навчаються за програмами 052 Політологія та 081 Право, із наріканнями на якість навчання та викладання не було, що дає підстави вважати, що вони всім забезпечені та задоволені. Разом з тим, користуючись нагодою звертаю увагу кафедри політичних наук і права на побажання багатьох студентів різних курсів та спеціальностей щодо виведення дисципліни «Фізичне виховання» з навчальних планів. У більшості з них ця дисципліна не формує ніяких професійних компетентностей, а ті, хто турбуються про своє здоров’я, обирають секції за інтересами, спортивні клуби, ходять до тренажерних залів і також висловлюються за те, щоб цей час, відведений на фізкультуру, присвятити вивченню фахових дисциплін. Ще одним побажанням студентів усіх курсів та спеціальностей є посилення практичної складової в межах вивчення дисципліни, зокрема розширення кола тренінгів, майстер-


Вівторок, 14 квітня 2020
 

 

© 2024 Університет Ушинського
https://jdih.depok.go.id/mahjong-wins/ https://www.lippohomes.com/olympus-banyak-scatter/ https://jdih.depok.go.id/uploads/rahasia-mahjong/ https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/