Кафедра слов’янського мовознавства. Науково-педагогічний склад.

Загальні відомості
Науково-педагогічний склад
Навчальна робота
Методична робота
Наукова робота
Організаційна робота
Контакти
Анотації програм 2015-2016 навчального року

Науково-педагогічний склад

 

Данільченко Наталія Іванівна

 

Кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри слов’янського мовознавства.

Наукові інтереси: мовознавство, зокрема семантика, синтаксис, лінгвістика тексту; методика викладання мов.

Н.І. Данільченко закінчила російське відділення філологічного факультету Одеського державного університету ім. І.І. Мечникова. Там же навчалася в аспірантурі, захистила дисертацію «Суб'єктно-просторовий компонент семантичної структури речення» і здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук, вчене звання доцента.

З 1979 року асистент, з 1988 року доцент кафедри слов'янського мовознавства Південноукраїнського педагогічного університету. У 1993-2007 роках була деканом факультету початкового навчання, а з жовтня 2007 року очолює кафедру слов'янського мовознавства.

Нагороджена знаком Міністерства освіти і науки «Відмінник освіти України».

 

 

Автор більше 40 публікацій. Серед них такі:

  1. Характер семы «лицо» в структуре значения слов, формирующих субъектно-пространственный компонент, и ее лексикографическое представление // Исследования лексической и грамматической семантики в русском и украинском языках. - Одесса, 1989. - С. 11-20.

  2. Синтагматическая характеристика лексико-семантических групп, формирующих субъектно-пространственный компонент // Актуальные вопросы психотерапии и альтернативной медицины. - Одесса, 1994. - С. 128-129.

  3. Коммуникативная стратегия убеждения: тактики лидера// Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки. - Ізмаїл, 2002. - Вип.12. – 220 с. - С. 110 -113.

  4. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання: Російська мова. 2–4 класи/ О.В. Вербецька, Н.І. Данільченко, Л.Г. Купцова. – Одеса: Ярослав, 2003. – 96 с. – Рос. мова. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист №1/11-3321 від 30.07.2003).

  5. Вопросы речевого мастерства в контексте программных требований к языковой подготовке младших школьников // Актуальні питання слов'янського мовознавства. - Вип.1. - Одеса, 2006. - С. 39-44.

  6. Ознакомительное изучение основных категорий текста в начальной школе // Вестник ЦМО МГУ. – №8.Часть 1-2. «Филология. Культурология. Методика». - Москва, 2008. – 303 с.– С.255– 258 (в соавт. с Кон Е.А.).

  7. О семантическом согласовании при распространении предложения субъектно-пространственным детерминантом // Актуальні питання слов’ янського мовознавства/ Відп. ред. О.О.Ілясов. – Вип. Ш. – Одеса:Home Publishing, 2008. – 101 с.- С.35-40.

  8. Учет языковой нормы при формировании синтаксического строя речи младших школьников // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О.Ілясов. - Вип.ІV. – Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 65-69. (у співавт. з Л.І. Буслаєвою).

  9. Изучение порядка слов в предложении в начальной школе // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О. О. Ілясов. - Вип. V. – Одеса: Homeless Publishing, 2010. - С. 62-67. (у співавт. з Тарасюк В. В.).

  10. Изучение актуального членения простого предложения в начальной школе // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів, молодих науковців та студентів «Сучасний навчально-виховний процес: Теорія і практика». 30-31 березня 2010 року. - Одеса: видавець Черкасов, 2010. - С. 273-278 (у співавт. з Тарасюк В. В.).

  11. Вивчення тексту на початковому етапі навчання російської мови // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (збірник наукових праць). – №11– 12. – Одеса, 2010. – С. 37– 41.

  12. Текст как объект изучения в начальной школе // Наука і освіта. - №4/С, червень-липень, 2011. - С. 115-117.

  13. Организация обучения грамматике в начальных классах с помощью блочной подачи материала // Вестник ЦМО МГУ. – Москва, 2011. – №1. – С. 119-123 (у співавт. з О.О. Кон).

 

 

Сокаль Марія Анатоліївна

 

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янського мовознавства

Наукові інтереси: слов’янське мовознавство, зокрема лексикологія; старослов’янська мова; методика викладання мов.

М.А. Сокаль закінчила філологічний факультет Одеського державного університету ім. І.І. Мечникова. Навчалася в аспірантурі. Захистила дисертацію «Розвиток педагогічної лексики в російській літературній мові XIX ст.», здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук. В 1997 році присвоєно вчене звання доцента.

Працювала асистентом кафедри російської мови і літератури Одеського державного педагогічного інституту ім. К.Д. Ушинського. З 1994 року обіймає посаду доцента кафедри слов'янського мовознавства Південноукраїнського державного педагогічного університету. В 1998-2007 роках очолювала кафедру слов’янського мовознавства. З 2008 р. – доцент цієї кафедри.

Нагороджена Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.

Опублікувала понад 70 наукових праць. Серед них:

  1. О школьных жаргонизмах в славянских языках // Годишнак филозофског факултету. - Нови Сад, 1996. - С. 50-60.

  2. Вопросы изучения старославянского языка: учебник проф. П.О. Потапова // Слов'янський збірник. - Вип. I - Одеса, 1996. - С. 74-79.

  3. Старославянизмы с неполногласием в современном русском языке.// Слов'янський збірник. - Одеса, 1998. - С. 97-102.

  4. К проблеме изучения старославянских заимствований в русском языке // Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагог. ун-ту ім. К.Д. Ушинського. Філологічний випуск. - Одеса, 1999. - С. 28-29.

  5. Використання виховного потенціалу ономастичної лексики в початковій школі: На допомогу вчителям початкових класів та студентам факультету початкового навчання... - Одеса, 1999. - 21 с.

  6. Развитие речи учащихся общеобразовательных школ в процессе обучения именным частям речи (на материале имени прилагательного в школах с русским языком преподавания): Методическое пособие для учителей и студентов-филологов. - Одесса, 2002. - 43 с.

  7. Принципи відбору дидактичного матеріалу для навчання мові в лінгвокраїнознавчому аспекті // Актуальні питання слов'янського мовознавства. - Вип. І. - Одеса, 2006. - С. 45-50.

  8. Совершенствование лингводидактической подготовки учителя на основе понимания системных отношений лексического уровня языка // Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно – методологічної підготовки вчителя початкових класів: М-ли міжнародної науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2009 р. – Дрогобич: Посвіт, 2009. – С. 346-350.

  9. Про культурно-виховну цінність мови (лінгводидактичний аспект проблеми) // Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри: М-ли міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2009 р. – Одеса: ВМВ, 2009. – С. 312-318.

  10. Возможности представления полисемии учащимся начальной школы // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О. Ілясов. - Вип. ІV. - Одеса: Homeless Publishing, 2009. - С. 57-64.

  11. Про розробку соціокультурної змістової лінії початкової мовної освіти (на матеріалі прислів'їв та приказок) // Актуальні питання слов’янського мовознавства - Вип. V. – Одеса, Homeless Publishing, 2010. –С. 135-145.

  12. Про можливості реалізації лінгводидактичного потенціалу прислів’їв та приказок на уроках мови в початковій школі // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтень 2010 р. – Випуск 33. - С. 114-120.

  13. Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового Центру АПН України. – Одеса, 2011. - № 4/С, червень-липень. - С. 389 - 392.

  14. Формирование представлений о языке художественной литературы в современной начальной школе // Актуальні питання слов’янського мовознавства - Вип. VІ. – Одеса, Homeless Publishing, 2011. –С. 97-108.

  15. Смысловое поле «язык» ? «речь» ? «лингвистическая экология» - «культура речевого общения» - «речевой этикет» как научная основа работы над культурой речевой коммуникации / М.А. Сокаль, Е.И. Асланова // Актуальні питання слов’янського мовознавства - Вип. VІІІ. – Одеса, Homeless Publishing, 2013. – С. 45 - 55.

 

 

 

Кон Олена Олександрівна

 

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янського мовознавства

Наукові інтереси: слов’янське мовознавство, палеографія, методика викладання мов.

О.О. Кон закінчила філологічний факультет Одеського державного університету ім. І.І. Мечникова. Там само навчалася в аспірантурі. Захистила дисертацію «Наукова спадщина Л.П. Жуковської – історика російської мови та писемності» і здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук.

Працює на кафедрі слов'янського мовознавства Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського, в тому числі з 2003 року – на посаді доцента.

 

 

 

 

Опублікувала більше 40 наукових праць. Серед них:

  1. Лексическая вариативность в древнейших списках славянского Евангелия // Матеріали міжвузівської Кирило-Мефодіївської конференції. - Одеса, 1996. - С. 25-27.

  2. Типология евангелий в исследованиях Л. П. Жуковской.// Слов'янський збірник. - Вип.3. - Одеса, 1997. - С. 62-65.

  3. Издательская деятельность Л. П. Жуковской: Мстиславово евангелие 1117 года // Мова. - 2001. - №5-6. - С. 98-101.

  4. Изборник Святослава 1073 года - памятник двух культур // Слов'янський збірник. - Вип. IX. - Одеса, 2002. - С. 53-56.

  5. Архангельское евангелие 1092 года - памятник древнерусской письменности // Слов'янський збірник. - Вип.Х. - Одеса, 2003. - С. 102-106.

  6. К 20-летию издания Сводного Каталога славяно-русских рукописей ХІ-ХІІІ вв.// Слов'янський збірник. - Вип. XI. - Одеса, 2005. - С.21-26.

  7. О первоначальном переводе Евангелия на славянский язык.// Актуальні питання слов'янського мовознавства. - Вип. І. - Одеса, 2006. - С. 18-24.

  8. Ознакомительное изучение основних категорий текста в начальной школе // Вестник ЦМО МГУ. - Москва, 2008. - № 8. - С. 255-258. (у співавт. з Данільченко Н.І.).

  9. Текстологические особенности Изборника Святослава 1073 г. // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О. Ілясов. - Вип. ІV. - Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 7-14.

  10. Формирование орфоэпических навыков у учащихся начальных классов// Актуальні питання слов’янського мовознавства/ Відп. ред. О.О. Ілясов. - Вип. ІV. – Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 47-50. (у співавт. з Фоминою Н.В.).

  11. Организация обучения грамматике в начальных классах с помощью блочной подачи материала // Вестник ЦМО МГУ. – 2011. – №1. – С. 119-123 (у співавт. з Данільченко Н.І.).

  12. Возможности интеграции русского языка и музыки в начальных классах // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 204-206.

  13. Изучение лексики русского языка в образовательно-познавательном и нормативно-практическом аспектах // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип. VІ. – Одеса, Homeless Publishing, 2011. - С. 63-70 (у співавт. з Думчак О.О.).

  14. Особенности проведения контрольных работ по русскому языку в начальных классах // Актуальні питання слов’янського мовознавства - Вип. VІ. – Одеса, Homeless Publishing, 2011. - С. 76-83 (у співавт. з. Нааб Т.П.).

 

 

 

 

Єгорова Єлізавета Йосипівна

 

Старший викладач, приват-доцент кафедри слов’янського мовознавства

Наукові інтереси: літературознавство,стилістика, фразеологія, методика викладання мов.

Є.Й. Єгорова закінчила філологічний факультет Одеського державного університету ім. І.І. Мечникова. Працювала старшим лаборантом кафедри психології, асистентом, старшим викладачем кафедри російської і української мови та літератури і кафедри російської мови та літератури Одеського державного педагогічного інституту ім. К.Д. Ушинського. З 1995 року займає посаду старшого викладача кафедри слов'янського мовознавства Південноукраїнського педагогічного університету.

З 2010 року – приват-доцент кафедри слов’янського мовознавства.

Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти, знаком Міністерства освіти і науки «Відмінник освіти України».

 

Є автором близько 65 опублікованих наукових праць. Серед них:

  1. Стилистические средства гротеска в романе Ю. Олеши «Зависть» (стилистические средства создания образа Бабичева) // Язык и стиль произведений И.Э. Бабеля, Ю.К. Олеши, И. Ильфа и Е. Петрова: Сб. научн. труд. - К., 1991. - С. 79-82.

  2. Извечный вопрос «Как…?»: Анализ произведения методом стилистического эксперимента // Русский язык и литература в средних учебных заведениях Украины. – 1992. - №1. (у співавт. з В.П. Дроздовським)

  3. К вопросу о направлениях стилистического анализа художественного произведения (на материале романа Ю. Олеши «Зависть») // Науковий вісник ПДПУ. Філологічний спецвипуск. – Одеса, 1999.

  4. Якісна початкова освіта: шляхи та умови вдосконалення: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів, молодих науковців та студентів. – Одеса: СМІЛ. – 2008. – С. 182-185. (у співавт. з Костюк Ю.С.)

  5. Пародия как стилистическое средство создания художественного образа в романе Ю. Олеши «Зависть» // Класична педагогіка і філологія в світлі сучасних завдань шкільної і вузівської словесності. – Одеса, 1993.

  6. О способах употребления фразеологических оборотов в пародийно-сатирическом творчестве В.В. Маяковского // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О. Ілясов. - Вип.ІV. – Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 28-34.

  7. Поисковые и проблемные вопросы в системе работы над картинами о природе на уроках чтения в начальних класах» // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О.Ілясов. - Вип. ІV. – Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 101-106 (у співавт. з Карпишиною Н.Н.).

  8. Самостоятельная работа учащихся начальных классов на уроках русского языка в малокомплектной школе // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип.V. – Одеса, Homeless Publishing, 2010. – С. 104-110 (в співавт. з Завірухою А.І.).

  9. Коррекционная направленность работы по преодолению письменных ошибок учащихся начальных классов // Сучасний навчально-виховний процес: теорія і практика. – Одеса, Видавець М.П.Черкасов, 2010. – С. 284-293 (у співавт. з Товкан О.П.).

  10. Возможности формирования коммуникативных навыков у учащихся начальных классов // Сучасний навчально-виховний процес: теорія і практика. – Одеса, Видавець М.П.Черкасов, 2010. – С. 235-243. (у співавт. з Гурковською І.В.)

  11. К вопросу об особенностях стихотворной речи // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип. VІ. – Одеса, Homeless Publishing. - 2011. – С. 7-13.

  12. К проблеме формирования навыков письма у леворуких детей // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип.VІ. – Одеса, Homeless Publishing. - 2011. – С. 83-92 (у співавт. з Паньковою О.А.).

  13. Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів до уроків української мови (на матеріалі вивчення фразеології) // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип.VІ. – Одеса, Homeless Publishing. - 2011. – С. 41-48 (у співавт. з Ліщицькою О.Й.).

  14. Про комплексний підхід до опрацювання елементів словотвору в початковій школі // Дошкільна, передшкільна та початкова ланки освіти: реалії та перспективи. Матеріали Першого міжнародного педагогічного конгресу. – Одеса: Абрикос Компани, 2011. – С. 61-62. (у співавт. з Краснюк Н.М.).

  15. Лингвистические ресурсы юмора и сатиры в произведении Ю. Олеши «Зависть» (проблема освоения подтекста) // Актуальні питання слов’янського мовознавства. - Вип.VІІІ. – Одеса, Homeless Publishing. - 2013. – С. 36-44.

 

 

 

 

Ілясов Олександр Олександрович

 

Викладач кафедри слов’янського мовознавства

Наукові інтереси: слов’янське мовознавство, зокрема лексикологія, лексикографія, сербістика; медієвістика; методика викладання мов.

О.О. Ілясов закінчив російське відділення філологічного факультету Одеського державного університету ім. І.І. Мечникова. Там само навчався в аспірантурі, по закінченні якої був прийнятий на посаду асистента кафедри слов'янського мовознавства Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського. Протягом 2004-2005 навчального року виконував обов'язки заступника декана факультету початкового навчання.

 

 

 

 

 

 

Автор близько 40 публікацій. Серед них такі:

  1. Одесская иконография Кирилла и Мефодия // Слов'янський збірник. - Вип. І-ІІ - Одесса, 1996. - С. 89-97.

  2. Забытые толковые словари сербского языка.// Слов'янський збірник. - Вип.ІХ. - Одеса, 2002. – С. 154-165.

  3. Толковый словарь живого великорусского языка» В.И. Даля и «Сербский словарь » Вука Караджича: общность и различия // Слов'янський збірник. - Вип.XI. - Одеса, 2005. - С. 59-69.

  4. Лексикографічна діяльність Вука Караджича та її відображення в працях українських учених ХІХ-ХХ ст. // Актуальні питання слов'янського мовознавства. - Вип. 1. - Одеса, 2006. - С.21-31.

  5. Сербська тлумачна лексикографія ХХ століття: Авторські словники // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. ІV. – Одеса: Homeless publishing, 2009. – С. 15-27.

  6. Питання теорії тлумачної лексикографії: Макро- та мікроструктурні особливості тлумачних словників // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. ІV. – Одеса: Homeless publishing, 2009. – С. 35-46 (у співавт. з О.В. Аксенюк.).

  7. Особенности речевого взаимодействия учителя и ученика // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. ІV. – Одеса: Homeless publishing, 2009. – С. 123-132 (у співавт. з О.В. Косминою.).

  8. Сербська академічна лексикографія другої половини ХХ століття: словник САНУ // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. V. – Одеса: Homeless publishing, 2009. – С. 14-35.

  9. К вопросу кодификации исторической и устаревшей лексики русского языка» (Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. V. – Одеса: Homeless publishing, 2010. – С. 43-48 (у співавт. з А.І. Коротковою.).

  10. Перспективы дальнейшего развития системы начального образования» (Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. V. – Одеса: Homeless publishing, 2010. – С. 146-151 (у співавт. з О.В. Даниловою.).

  11. Приемы активизации интереса младших школьников к вопросам орфографии, связанные с формальной стороной обучения // Сучасний навчально-виховний процес: теорія і практика. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів, молодих науковців та студентів. 30-31 березня 2010 року. – Одеса: Видавець М.П. Черкасов, 2010. – С. 251-258 (у співавт. з О.П. Кирицею.).

  12. Развитие языковой компетенции студентов средствами игр с лингвистическим компонентом // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського. – Вип. 9-10. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д. Ушинського, 2010. – С. 109-115.

  13. Развитие языковой компетенции будущих учителей начальных классов средствами игр с лингвистическим компонентом // Наука і освіта. – 2011. - №4/С. – С. 172-175.

  14. Погляди східнослов'янських лінгвістів на питання типології лексикографічних праць // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. VІ. – Одеса: Homeless publishing, 2011. – С. 25-32 (у співавт. з В.С. Пєлін).

  15. Розвиток сербської тлумачної лексикографії на початку ХХІ століття // Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. VІ. – Одеса: Homeless publishing, 2009. – С. 33-38.

  16. Можливості використання комп’ютерних дидактичних засобів на уроках позакласного читання у початковій школі» (Актуальні питання слов’янського мовознавства. – Вип. VІІІ. – Одеса: Homeless publishing, 2013. – С. 154-161.) (У співавт. з А.В. Молочкіною).

Автор близько ста художніх творів, двох авторських збірок: «Плачь, Ярославна», «Истории из жизни моей мамы». Твори опубліковано в українських та міжнародних літературних збірках, у літературних збірках ПНПУ ім. К.Д. Ушинського.

Приймає активну участь у творчому житті студентів університету, сприяє розвитку та самореалізації літературних талантів.

 

 

 

Турбарова Надія Казимирівна

 

Викладач кафедри слов’янського мовознавства

Наукові інтереси: сучасна українська літературна мова, зокрема лексика, стилістика, фразеологія; методика викладання мов, літературознавство.

Н.К. Турбарова закінчила Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського за спеціальністю «Початкове навчання та українська мова і література». Навчалася в аспірантурі.

В 2001-2002 роках працювала асистентом кафедри української філології, а з 2002 року викладач кафедри слов'янського мовознавства.

 

 

 

 

 

 

Опублікувала понад 40 наукових праць. Серед них:

  1. Фразеологія в поезії Ліни Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагог. ун-ту ім. К.Д. Ушинського. - 1999. - № 3. - С. 177-181.

  2. Функціонально-семантичні особливості фразеології в поезії Івана Драча // Перспективи. - 1999. - № 1 (5). - С. 27-32.

  3. Структурно-семантичні трансформації фразеологічних одиниць в поезіях поетів-шістдесятників (на матеріалі творчості І.Драча і Л.Костенко) // Лінгвістичні дослідження. - Вип. 6. - Харків, 2001. - С. 54-61.

  4. Про систематизацію прийомів введення фразеологічних одиниць у художній текст // Наукові записки Вінницького держ. педагог. ун-ту ім. М.М. Коцюбинського. Серія: Філологія. - 2006. - № 8. - С. 177-183.

  5. Фразеологічні одиниці як засіб реалізації авторського задуму (на матеріалі поезії Д.Павличка) // Лінгвістичні дослідження. - Вип. 22. - Харків, 2007. - С. 13-17.

  6. Впровадження інтерактивного навчання в процес мовної освіти молодших школярів (на прикладі вивчення елементів морфемної будови слова// Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія // Збірник наукових праць. – Вип. 27. – Вінниця, 2009. – С. 440-444.

  7. Про диференціацію аналізу літературного твору в літературознавстві та шкільній практиці й метод моделювання як ефективний спосіб здійснення аналізу літературного твору в початковій школі // Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної конференції. – Дрогобич, 2009. – С. 424-427.

  8. До проблеми номінування фразеологічних одиниць в українській термінології // Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри // Мат-ли ІІ Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 65 річниці визволення Одеси від окупантів. – Одеса, 2009. – С. 335-338 (у співав. з Андреєвою Є.В.).

  9. Про можливості застосування методу моделювання при аналізі літературних творів у початковій школі // Актуальні питання слов’янського мовознавства / Відп. ред. О.О.Ілясов. - Вип. ІV. – Одеса: Homeless Publishing, 2009. – С. 107-115 (у співав. з Саділіною Г.І.).

  10. Фразеологізми у системі мови та методиці ії викладання // Сучасний навчально-виховний процес: теорія і практика. – Одеса, ПНЦ, 2010. – С. 216-224 (у співавт. з Сокаль М.А., Андреєвою Є.В.).

  11. Паремії як об’єкт вивчення на уроках читання // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – Умань : ПП Жовтий, 2010. – Випуск 33. – С. 129-136.

  12. До проблеми укладання фразеологічних словників для учнів початкової школи // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового Центру АПН України. – Одеса, 2011. - № 4/С, червень-липень. - С. 438-440.

  13. Про можливості реалізації монографічного підходу на уроках читання в початковій школі (на матеріалі вивчення творів Лесі Українки) // Дошкільна, передшкільна та початкова ланки освіти: реалії та перспективи. Матеріали Першого міжнародного педагогічного конгресу. – Одеса : Абрикос Компани, 2011. – С. 177-180.

  14. Роль можливого зіставлення при вивченні української мови як державної // Дошкільна, передшкільна та початкова ланки освіти: реалії та перспективи. Матеріали Першого міжнародного педагогічного конгресу. – Одеса : Абрикос Компани, 2011. – С. 180-182.

  15. Можливості проведення лексико-стилістичного аналізу на уроках літературного читання в початковій школі / Н.К. Турбарова, І.А. Копусь // Актуальні питання слов’янського мовознавства - Вип. VІІІ. – Одеса, Homeless Publishing, 2013. – С. 131-141.

 

 

Толопко Ольга Олександрівна

 

Старший лаборант кафедри слов’янського мовознавства

О.О. Толопко з відзнакою закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки. Навчається в аспірантурі.

Плідно працює над науковою темою, пов’язану з формуванням організаційної компетенції майбутніх вчителів початкових класів.

Автор декількох публікацій. Серед них:

Формування фізичної культури майбутніх учителів початкової школи як один із компонентів їх професіоналізму // Дошкільна, передшкільна та початкова ланки освіти: реалії та перспективи. Матеріали Першого міжнародного педагогічного конгресу. – Одеса : Абрикос Компани, 2011. – С. 83-84.

Професійна компетентність майбутнього вчителя // Професійна діяльність педагога початкової ланки освіти: проблеми та перспективи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів, молодих науковців та студентів. – Одеса : Видавництво ТОВ Лерадрук, 2012. – С. 67-71.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/