Творча перемога студентів Університету Ушинського
Рекордну кількість призових міст в різних вікових категоріях і номінаціях здобули студенти факультету музичної та хореографічної освіти Університету Ушинського на конкурсі в Болгарії, чим підтвердили високий музично-виконавський рівень фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.


До 77-ої річниці визволення Одеси у II Світовій війні. Пам'ятаємо!
На факультеті музичної та хореографічної освіти Університету Ушинського здійснено нову форму презентації вибіркової дисципліни «Фізіологія хореографії» для здобувачів спеціальностей 014 Середня освіта (Хореографія) і 024 Хореографія в умовах дистанційної форми організації освітнього процесу. Робочу програму означеної вибіркової дисципліни і відео-презентацію підготував і здійснив професор кафедри біології і охорони здоров’я Босенко Анатолій Іванович. Окрім студентів на презентації були присутні викладачі фахових та непрофільних кафедр.
Наприкінці березня у Полтаві проходив Всеукраїнський конкурс романського танцю. У категорії «Молодь, відкрита ліга» третє місце у складі дуету виборола студентка фізико-математичного факультету першого року навчання за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика) Блюднікова Тетяна Ігорівна.
07 квітня 2021 року в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського відбулася нарада за участі представників факультетів та інститутів і психологічної служби за темою: «Впровадження нових форм профорієнтаційної роботи в умовах дистанційного навчання».
6 квітня 2021 р. спільно з Департаментом освіти і науки Одеської міської ради Університетом Ушинського було проведено онлайн-зустріч з майбутніми випускниками в межах «Ярмарку вакансій».
6 квітня 2021 року на факультеті іноземних мов для студентів 3 курсу була проведена відкрита лекція завідувачки кафедри української та зарубіжної літератур, доктора філологічних наук Надії Вікторівни Сподарець. Тема лекції: «Творчість Франца Кафки як явище літературного модернізму». Професійне спілкування зі слухачами було спрямоване на розкриття типологічно характерних та індивідуально вмотивованих ознак модерністського мислення австрійського письменника.


































